Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, February 1, 2011

GUA BORING


waaa...boringnya kat umh...
klu kat kl keja terbayang kg ja
skali dh kat kg xtau nak wat apa plak
on ym dah
on fb dah
tengok tv dah
melayan ank buah pn dah
nak kuar jenjalan member xblk kg lg..huhu
nak tdo pn dh tak terpejam mata ni..

dalam dok boring2 tu dan lagi aku wat door gift tuk cousin..
tengah aku kusyuk dok wat
tetiba
anak buah aku berkata
cun nak kawin ka..(cun tu gelaran tuk aku)


terkedu tersedak terbatuk terkesima
segala mak nenek ter la join skali..
cett...calon pn xdak nk kawin...ish3...

diorang ni sebenarnya xsbar nk jadi flower girl...
adoi...sabar jela...
nasib la ayah aku xdengar
klu x skali ngn dia join anak buah aku...
dan berkata hang tu bila lagi???
mampuih ceq nk jawab...hoho


xoxo:-areniss

0 prince & princess:

Post a Comment