Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, February 24, 2011

AKU TAK PERCAYA???


sambil tengah dok layan cita kat tv
tetiba lampu berkelip-kelip..
ala2 mcm cita hantu dalam drama melayu tu...
 owh cuak kot..
plus dengan pintu terbuka..(padahal dh sememangnya terbuka)




aku pn usha akak housemate
asal dia xbertindak balas pn dgn keadaan ala2 mcm keliwon tu...
skali dia tdo la...aduh...

so aku pn wat2 je la xtahu
macam xda apa2
sampaila lagi sorang housemate aku yg bru lepas solat kuar dari bilik..

kebetulan pula time tu lampu dah ok..
cettt...saja la tu...

tetiba lampu tu berkelip-kelip balik...
aku ngn hoesemate aku saling pandang memandang..
tak berhenti2 dok berkelip2 sampai sakit mata kitorang...

last2 aku pn pegi la tutup suis tu...
setelah di soal siasat pada yg pakar 
rupanya lampu tu terbakar...
cecechoiii....bagi aku seram lebih ja

dalam 2 3 hari juga la kami bergelap..
makan bergelap..(ala2 candle light dinner ja)
iron baju bergelap...
gagah je kan..
kitorang ni xda hati langsung nak tukar lampu tu
padahal masing2 xpandai nak tukar..
dah la tinggi...tangga pun xda

tapi pikir2 balik xkan nak bergelap ja
so aku dengan rela menyuarakan hasrat hati tuk tukar lampu tu...
kitorang pn tarik meja makan
n aku pn memanjat...bru ku sedar gayat rupanya aku ni..hehe

aku pun try la belek sana belek sini 
pusing sana pusing sini
akhirnya kuar juga la lampu tu...
so aku pn tukar dgn lampu yg baru
akhirnya bercahaya kembali ruang tamu kitorang...

sebenarnya aku xpercaya yang aku berjaya tukar lampu tu
slalunya kat kg ayah x pun abg aku yg tukar...
tu ja sebenarnya...hahahaha

pasal tukar lampu tu pun nak cita kan...
hehe..biasala bila kepoyoan plus keboringan melanda diriku..
itulah jadinya...(",)



xoxo:-areniss

0 prince & princess:

Post a Comment