Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, February 14, 2011

13 Februari 2011-New age New Life

ni kek my besday...(",)


hepy besday to me3x..
hehe poyonya nyanyi tuk diri sndri..
xsangka sekejap ja aku dah masuk 24 tahun..
fuhh angka yang sangat bahaya untuk aku..
tahun ni 3 kali aku celebrate besday
1st ngn family dekat kg terchenta...
2nd dgn my BFF...
3th dkt ofis...xsangka besday aku sama dgn pengarah...
td sesama potong kek dgn dia...hehe

ramai yang wish cepat dpt bf
xpn cepat temu jodoh..
aku hanya mampu mengAMINkan saja...
itu semua ALLAH yg tentukan..

tp aku harap sangat tahun ni aku dapat sambung study
tp bila suarakan hasrat hati dkt family
diorang ckp suh kawin dlu
bru smbung study...
hmmm
DILEMA...



xoxo:-areniss


0 prince & princess:

Post a Comment