Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, January 27, 2011

MELATAH???


opocottt...
mesti korang selalu dengar kan perkataan ni...
tipula kan kalau cakap xpenah...hikhikhik
benda ni slalu jadi kat aku...
waduh waduh bikin gue malu aja...
aku pun xtahu la macam mana nak elak drp xmelatah...
hilang habis ciri2 gadis ayu... kekeke

tapi melatah aku ni xla teruk macam si khiriah ngn nadia mustafa tu..
setakat oh mak hg..oh bodo tu slalu la main2 kat mulut aku ni...


kadang2 tu ada gak aku dengar org melatah pesyen kuar ayat carut marut..
tu terjadi kat member aku...memang kena usha tajam la ngn org..haha

tiba2 aku teringat masa zaman kanak2 aku dlu
xsalah aku dalam majalah 3
time tu pengacara dia still Azlina Redzuan...
sekarang dh datin pun...
dia ada buat liputan dekat kampung mana aku dh xingat
ada satu mak cik tu
umo dia aku rasa dalam 70 lebih kot
skali si azlina tu cucuk dia
terkeluarlah perkataan don no wat to say sambil menggaru2 kepala...hakhakhak
 kelakar gila sampai aku gelak guling2 xcukup tanah dibuatnya...



xoxo:-areniss









0 prince & princess:

Post a Comment