Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, July 25, 2011

MAKAN FREE @RESTORAN PUTERI TTDI



Assalamualaikum..

lunch hour semalam semua program aku di support oleh pengarah
maybe sempena 5S tak pun sebab nak sambut ramadhan
tu aku xpasti..janji makan free

kitorang semua makan dekat restoran puteri
yang tempat erra & engku imran kawin tu
tak salah aku owner dia rubiah suparman & habsah hassan

dekat situ time lunch memang ramai orang
kitorang sampai dalam 1 lebih
tengok lauk dah x banyak

tak salah aku satu kepala RM35
kitorang semua 12 org
dekat RM400 gak tadi
tapi tak berbaloi la..makanan dekat situ biasa biasa ja

aku punya bos siap pegi lagi tanya dekat pekerja tu
makanan dah habis ke
saya ada lagi 11 orang dekat dalam tu nak makan
orang tu tengok ja...
dah la pekerja 3 orang ja

nasi habis pun sampai tak sedar
ni memang kali pertama & kali terakhir la kitorang pegi situ
tapi yang peliknya ramai gak orang makan situ

tak tahu la kalau kitorang ja yang rasa restoran ni tak best
lain orang lain citarasanya..tak gituuuu




0 prince & princess:

Post a Comment