Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, July 13, 2011

POKET KERING PUN APABILA SALE TETAP RASA MACAM POKET PENUH DENGAN $$$$$

Lamanya xupdate blog...mest ampa semua tertunggu2 kan..LOL
blogger-mysweetden.blogspot.com

prasan gila aku ni..kekeke
bajet mcm ada yg baca ja..
lain la klu mcm cik epal ka fatin liyana ka..
baru update xsmpai 5 minit komen dh bercambah..

mcm besa slalunya benda yg aku update ni mest dh berlaku 3 4 hari yg lepas..
hujung minggu baru2 ni aku ada p pavilion
housemate aku ajak p kedai CK
katanya ada sale..

skali p yg sale tu rupanya pakaian yg dok p keja tu
so alang2 dh kat ctu
kami pun memulakan acara bergambar


hanya mampu melihat


kenapa aku gemuk di situ..adakah disebabkan baju itu..hmmm


with lynn

lepas tngh syok2 dok bergambar
tetiba dtg sorang negro ni
xdan dia nk tanya kami terus lari
takot kot..sbb kat tv dok dngr cta pasal lepa

dlm kami dok lari tu(mksdnya berjln laju)

blogger-mysweetden.blogspot.com

dia pn ikut smbil dok tny mana nk dptkan casing tuk galaxy tab..(smbil tnjuk tel dia)
sbb dia nmpk kami ambk gmbr pkai galaxy tab(kepunyaan lynn)
aku pkai nset buruk ja

owh nk tny pasai tu ka..
so kami pn ckp la beli kat low yatt
tp kami takot2 gak mana la tau dia nk pukau ka apa kan
sbb si lynn tu bru ja lepas tekan duit..

tp nampk dia ikhlas ja tny so kami pn layankan jela mamat negro tu
dia dok tny mcm mn nk p low yatt tu..dok tny bapa hrga casing tu mcm2 la tny..
kami pn xbapa nk tau sngt nk tunjuk jln
so kami suh dia naik teksi ja..
dia pn say thanx kat kami..

fuhh..nasib la xdak apa2..
berbalik pada tujuan utama kami iaitu nk g kedai CK..
kami sepakat nk p dkt the curve ja
sbb kat situ mmg btl2 sale

kami park keta kat tesco..jimat sikit
td dh byar parking dkt pavi dkt 3 jam dh kena 6 ingt
sampai2 ja mmg trus tuju kat kedai tu la
mmg btl2 sale..
so si lynn pn rembat la 2 helai baju
aku ngn miza tngk ja
kami 2 mana mmpu nk beli..
kami pkai baju murah2 ja..
(sembang ja aku ni..cuba gaji skali ngn aku join lynn rembat)

blogger-emoticon.blogspot.com

geram kot tngk baju n jeans tngh sale
kbnyakannya harga dia bawah 1oo ringgit..
dlm hati meronta2 awat la time duit kering ni sale belambak

habis tu kami pun jenjalan lagi usha2 kedai mana yg sale..
guess pn ada sale..tp masuk jeling2 ja
pegang2 usha hrga pastu letak balik..

kuar dari situ kami masuk MANGO plak
yg tu pn sale mcm dkt CK
dkt situ mmg aku dh xtertahan
aku rembat selai jeans
79 ingt ja

pastu kuar kedai tngk purse sndri..
cett..tingal duit merah ja..duit biru kilat2 dh xda
padahal baru ja tekan duit ngn lynn td
pastu memujuk ati ckp xpa dh lama xbeli jeans
so kira berbaloi la beli..

sekarang ni hari2 tngk kalendar dok countdown
bila la nak sampai 25.07 ni..


miza + me + lynn =my housemate



p/s:masa blk tu nk g byar parking tngk2 free ja..i lup u tesco..hehe


xoxo:-areniss






0 prince & princess:

Post a Comment