Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, July 26, 2011

BREAKFAST NESCAFE 3 in 1 PLUS BISKUT MUNCHY's LEXUS

Morning semua...
pepagi mesti semua orang akan bersarapan kan???
kecuali la orang yang nak berdiet
tak pun yang nak berjimat
hehe

antara menu yang menjadi pilihan utama
mestila


nasi lemak kan...tambahan pula yang ada daun pisang..perhhh sedap tu



roti canai pun apa kurangnya...dengan kuah dal plus sambal tak pun kari ayam
memang nikmat la...



bagi orang yang xmakan berat2 pagi2 tu diorang suka makan kuih muih..
antaranya
donut,karipap,apam,coq badak,dll

tapi pagi ni aku just makan


biskut lexus
dgn


nescafe 3 in 1 ja

pasaipa aku makan ni ja
ada 2 sebab
1) pagi marin aku dah kedarah roti canai dengan teh tarik
untuk menjaga kesihatan(cewaah)
janganla makan roti canai & nasi lemak hari2

2)untuk mengurangkan lemak2 yang ada..hehe

tula..bersenam pun dak tau makan ja aku ni
maunya berat xnaik..huhuhu

makan malam semalam punya pun aku makan biskut dengan air milo ja
(padahal malas nak beli makanan)hehehe


p/s:gambar sumber dari google


0 prince & princess:

Post a Comment