Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, March 1, 2011

PARTY BUJANG MODE

title nak gud gud ja:)hmmm..pejam celik pejam celik dh masuk bulan tigacepat ja kan masa berjalan
& dalam beberapa hari lagi kawan aku effa + housemate nak kawin

hujung minggu baru2 ni aku temankan effa pegi beli barang kawin dekat TAR shop
fuh..paham2 jela TAR bila hari sabtu meriahCheers Ldengan orangnak nak pula bila minggu tu org gov.dapat gajiBear Emo BF

lepas habis beli barang kitorang pun terus meredahketagerakke OU(one utama)dekat situ aku pula yang memborong barang..akubeli heels
&
belijemurmaklumlah aku nak pegi sarawak..excitedExciteddia lebih drp org nak kawinuntuk makluman effa ni org sarawak..so nanti aku jadi pengapitpeace

bunga1keesokan harinya iaitu ahad(skemanya bunyi) aku dgn my bff dayah temankan effa(bakal pengantin)habiskan masa bujang dia dekat kl..
yela nanti bila dia balik sini dah jadi isteri org OKnak buat apa2 pun kena minta izin suami dulu kanBear Emo BF

so kitorang decidementolpegi mid valley jelamacam biasa bila dah sampai terus ke part GSC..kitorang layan cita sanctum 3d..
touchingblogger-emoticon.blogspot.comkot cita tu..tapi best xrugi tengok
lepas habis layan movie kitorang pegi makanmakan2& jenjalan dekat dalam tu sampaila kitorang boring..
mengingatkan esok tu keja so kitorang decide balik je la
& pegi kg baru anta bff aku dayah..

dekat situ kitorang lepak2 dulu katSparkledia..sembang2 merapu sambil usha gambar2 kitorang yang lepas2..

masa dkt langkawi
kiri:sapix effa (22 bakal pengantin) aku dayah n john(ex dayah)hehe


masa dekat genting

fulamak..memang mengimbau balik kenangan kitorang
daripada solo ke inrelationship sampaila solo balik..Bear Emo BF
tapi part yg xboleh lupa masa kitorang holiday plus sambut new year kat langkawi
hujung tahun 2009..
memang terbaik la masa tu..
entah bila dapat holiday ramai2 macam tu lagi..loveterbang



xoxo:-areniss


0 prince & princess:

Post a Comment