Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, March 8, 2011

BFF WEDDING::04 & 05 MAC 2011

:m:alhamdulillah aku selamat pegi & balik dari sarawaktp jumaat ni terbang:121:balik ke sarawakpegi wedding sebelah lelaki:96:pulaserius penat:face30:badan pun letih:face31:baju berbakul-bakul belum cuci:face24:
ok..dkt sini aku nak cita sikit tentang majlis kawin kawan aku:27:dekat sana
apa yg aku alami memang berbeza sikit la
selalunya majlis kawin dekat semenanjung akan bermula dalam pukul 12 tgh
tp dekat sana pukul 10.30 dh start:80:
& dalam pukul 2ptg majlis dah tamatpastu boleh relax2 :11:& tido

tapi xtahu la kalau dkt tempat lain macam tu juga
kalau dekat kg aku still lg start pukul 12 & tamat pukul 5
n masa acara akad nikah tu pengantin lelaki just lafaz
'aku terima nikahnya dengan mas kawin tersebut tunai'
lebih kurang mcm tu la bunyinya..
senang kot xperlu sebut nama & jumlah mas kawin..

tapi macam aku cakap td takut je kat kg aku yg masih pakai cara lama..
sbb tahun lepas masa kakak aku nikah pengantin lelaki perlu sebut nama dan jumlah mas kawin
pastu imam siap tanya soalan lagi:face37:nasib la imam tu bapa sedara kitorang:face15:
pepun majlis sebelah pihak perempuan:95:dah selamat
& semua berjalan dengan lancar..
tinggal nak bertandang untuk majlis bersanding sebelah lelaki je lagi:101:

jom layan gambar2 diorang:n:

:62:aku doakan semoga perkahwinan diorang berkekalan & mudah-mudahan cepat menimbang anak


xoxo:-areniss

0 prince & princess:

Post a Comment