Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Friday, March 25, 2011

AKU DI GANGGU oleh LELAKI GILA SEKS!!!



baru-baru ni aku ada iklankan sewa bilik dekat mudah..tulis2
xsampai beberapa jam dh ramai yg kol..blogger-emoticon.blogspot.com
tapi semalam aku dapat satupanggilan dari sorang laki:96:

aku jawab & rupanya dia buat 3g...
apa lagi kalut la aku buka camera belakang coz xnak bg nmpak muka aku..
aku kasi tunjuk tikar rumah aku..Bear Emo BF
lepas tu tetiba boleh dia buat aksi terlampau...blogger-emoticon.blogspot.com

terkejut gila aku..:2:
boleh dia tunjuk tutt dia sambil melanc***
perkataan 1st yg kuar dr mulut aku apa lagi klu xmaki
:14:geram kot...

lepas tu terus aku end call..
xsampai beberapa minit laki gila seks tu anta msg
siap blh tny lagi OK xsoalsoalsoal
macam h**** j****

lepas tu dia bual lagi video call
kawan aku jawab tp biarkan tel aku dkt lantai
biar kredit dia habis...

hilang habis mood aku:face16:yg tengah layan cita Peacesamson & delaila...
pastu dalam 15 minit..ada org kol aku kebetulan :97: juga
apa lagi cuak la aku nk cakap..

padahal org tu nak tny pasal sewa bilik..home
tetiba la pula aku xbrapa dengar apa yg dia ckp tu..
sampai laki tu dh menyampah dengan aku...haha

nasib la dia bukan melayu...sbb aku ngn member mesti la nk housemate melayu..
serius sampai hari ni kalau ada no yg aku xkenal jd trauma nk jawab..
tapi memandangkan aku tengah cari penyewa baru terpaksa la jwb..
tapi mmg kena hati2 la..


xoxo:-areniss

0 prince & princess:

Post a Comment