Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, January 19, 2011

CONTEST:YOU ME and SHOES

contest ended on Jan 24th , 2011.
ok...buat pertama kalinya aku masuk contest kat blog...
blur2 pn ada...maklumlah bru berkecimpung dunia blogger ni...hikhik...
so nk try kot2 blh menang ke...hehe
boleh pakai masa wedding bff aku nnt...(",)
kebetulan aku ni memang minat dengan kasut...xkira heels..wedges...sandal...janji kasut lah..hoho

 *aku pkai bila g shopping...so xsakit kaki


*wedges ni aku pakai masa nak menggedik...=P

aku terbaca contest ni dekat cik fitri ... 
thanx ye cik fitri..(",)
kalau sape2 berminat dan nak maklumat lebih lanjut 
bolehlah klik SINI

hmm...aku ni lebih suka pakai kasut jenis wedges...
xtahu la kenapa...tapi memang sukalah..hehe

 *wedges ni aku pkai g ofis


tapi kalau dekat ofis kadang2 ada juga aku pakai heels..
aku ada 1 heels ni...
heels tu aku beli dekat vincci..masa tu tengah sengkek juga la..
tapi disebabkan terdesak coz xde kasut nak pakai pegi ofis..
terpaksala beli juga...

boleh tahan juga la harga dia...tapi disebabkan aku dah heart dekat heels tu
aku pun beli...
aku pakai heels tu hari2 kecuali sabtu ahad...hehe
berbulan2 aku pakai sampaila heels tu ala2 sakit2 manja(rosak la kiranya tp blh pkai lg)
heels tu aku simpan dalam rak kasut kat luar rumah aku...

satu hari tu aku nak attend wedding budak ofis...
so time tu aku dah xde kasut yang boleh dipakai..
aku pun cari la heels tu..
cari punya cari xde..

balik dari wedding  tu aku cuba cari lagi...
satu rumah aku cari tetap juga xde...
dalam fikiran aku conform la ada orang curi...
sebab rak kasut aku kat luar rumah..
walaupun dekat luar rumah aku tu bergrill 
tapi boleh juga orang curi...

hmm...apa nak buat...pasrah je la
aku memang suka sangat heels tu...
sebab heels tu banyak kenangan tuk aku...END


*in memory...=p

syarat2 contest ni aku perlu tag 5 org...oleh sebab aku ni bru nk berblogger..
so aku xberamah mesra lagi orang2 yang aku follow tu...
dan orang yang follow aku pn xde lg...hikhikhik
mintak sorry la klu tag aku ni mengganggu uollss...
mangsa2 tag aku:-




xoxo:-areniss



 

0 prince & princess:

Post a Comment