Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, October 18, 2011

FILEM KLIP 3GP:BAIK LAYAN DRAMA KAT TV3 LAGI BAGUIH



Hai semua semua
ntah apa mimpi semalam sampai hari ni semangat nak update blog
macam biasa rutin hujung minggu aku
kalau xlepak dekat umah aku mesti layan movie

so tanpa kerelaan hati aku ngn 3 org housemate aku pegi la layan mvie klip 3gp
salah sorang h.mate aku ni teringin sangat nak pegi tengok cita ni
dia kata nak tengok si mimi tu menari ular..katanya la
padahal aku tngk xdak pn
menari kelab tu ada la

untuk tidak menghampakan si dia
so kami pun pegi la temankan
aku tengok iklan filem ni yang dok tayang dekat tv sikit pn xtertarik nk tengok
sebab dah agak cita ni mcm mana

sekali tengok memang xbest pun
jalan cita boring..
aku malas nak review pasal cita ni sbb aku xtau nk ckp apa
bak kata rotikaya rasa macam nk koyak ja skrin masa tngk pra tonton cita tu

apapun tu pendapat masing2..
sebab ada gak yang puji cita ni berbeza
tapi kalau aku baik hujung minggu hari tu aku layan drama dekat tv3 yg pukul 10 tu lg best kot




0 prince & princess:

Post a Comment