Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday, October 6, 2011

APABILA TAK DAK KEJA




Assalamualaikum & Selamat pagi


Wah..hari ni baru dapat update blog sebab telefon rosak
keja aku menjawab telefon n sambungkan panggilan
atau senang cita dipanggil operator...
apabila rosak memang goyang kaki jela..kekekeke

so aku online jela
buka fb
tak pun baca gosip2 artis
pastu bila dah boring main jela games

n yang paling aku suka buat
ambik gambar
sendiri
bajet cun lebih...
hahahaha



tapi siap silent nset dulu
satg member aku dengar
malu la
hehehe

eh..tetiba teringat pasal kes aku bawa h.mate pegi hospital selayang
4 jam menunggu
dari kol 4 pagi sampai kol 8 lebih baru masuk bilik doktor
nnt aku cita dkt entry seterusnya...
nak g makan jap...

babai

1 prince & princess: