Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, April 19, 2011

JOM BERSENAM @TITIWANGSA


benda dah basi baru aku nk update..
biasala aku ni xdak lappy yg bole dok kepit 24 jam..Off
slalu update dkt ofis ja...
bila free bru la dpt update...sian kat aku kan...blogger-emoticon.blogspot.com
ok
sabtu malam dlm kol 12 lebih aku dh msuk tdo
bru ala2 nk pejam mata tetiba :a3:oh na na what's my name oh na na what's my name
msg aku berbunyi rupanya..blogger-emoticon.blogspot.com
member ofis a.k.a jiran msg...
msgnya berbunyi begini..

:97::tido dh ke?
:95::tido2 ayam je sbb blh reply lg ni..hehe
:97::sory la beb kaco ko..sok buat pe,jogging la weh..buang2 peluh sket..haha
:95::hehe esk xwat pepun..mengisi lemak2 je kat umh..haha.ko jogging ke
:97::tu la plan cmtu gak sok pg..ingt nk g ttiwangsa ker..aku pn xpnh try joging kt sane..jom la weh pg sok..hehe
:95::blh gak tu tp aku ni lama dh xberjoging cnfrm semput nnt..ko nk pegi dlm kol bp?
:97::dpt g 7.30 ke..kol 8 ok gak..ala xde hal la aku yg ari2 bsukan pun smput gak,slow2 je la..eh tp kalo ko terbgun awal ke ko try2 la tepon aku..kot2 aku lupe nk bgn je..hehe
:95::aku ok je..dh jmpa geng nk berjoging ni..hehe..ok2 esk aku kol..k la aku nk tdo dlu..esk xbgun lak..hehe
:97::ok2 tido dlu..sok jmpe..k nite

:m:begitulah antara perbualan aku ngn dia
bukitpg tu xsmpat aku nk kol dia dh msg bgtau dh bgun...hehe
pastu dlm 7.30 kitorang gerakketa2
smpai je dkt sana alamak dh panas la..
org pn ramai..ada yg bersenam aerobik,blogger-emoticon.blogspot.commain badminton,taichi..mcm2 la..
lepas tu kitorang pn mulala berjoging...Excited
kitorang joging slow2 je..
xsampai satu pusingan aku dh pancit...Bear Emo BF
aku ckp dkt dia ko teruskan je nnt aku follow..
mmg xblh blah penat gila..Bear Emo BF
bila tngk je keadaan aku yg termengah2 tu..
dia pn kesian n trus ajak aku blk..hehe
tp sblm blk rmhSparkle pekena dulu roti canai..blogger-emoticon.blogspot.com
mcm mn la nk kurus klu mkn roti canai...
klu member aku tu xpe la dh sememangnya kurus..
smpai2 umh je layan jap drama tv1..
xsmpai bp minit trus aku tdo Bear Emo BF dgn bju td tanpa mandi..
buruk tul prangai aku...blogger-emoticon.blogspot.com
akibat drp xpenah bersenam n tetiba bersenam
otot2 aku telah mengalami kejutan..:2:
semalam dgn arini kaki aku sakit..jalan pn dh mcm org bru lepas beranak je..


xoxo:-areniss

0 prince & princess:

Post a Comment