Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, April 4, 2011

......DALAM BOTOL!!!!




...Dalam Botol???
sapa yg dah tngk sila angkat tangan macam usop wilchaBear Emo BF
dengar cita kutipan cerita ni dh cecah 300,000 ribu walaupun baru beberapa hari ditayangkan..
dalam kepala otak aku pk boleh tahan la mcm tu cita ni...
so hujung minggu baru2 ni aku dgn housemate pegi la tonton..
kitorang tonton dekat the curve..

aku nk cita sikit pasal sinopsis filem ni..
cita ni mengisahkan Ruby (bkn nama sebenar) sbb nama sebenar adalah Rubidin..
mempunyai kekasih yang bernama Ghaus merupakan pasangan gay @dalam bahasa melayunya mencintai kaum sejenis..
Ruby ni btl2 fall in luv dgn Ghaus sampai sanggup berkorban menukar dirinya menjadi ruby..
tapi dia tukar tu bukan hanya setakat berpakaian wanita tetapi
dia sanggup melakukan pembedahan jantina.
tetapi keadaan fizikal ruby yg bertukar kepada wanita xdapat diterima oleh Ghaus
sehingga Ghaus memutuskan perhubungan..

Ruby pn pulang ke kg kerana bapanya meninggal dunia..
selama dia tinggal dekat kg tu tetiba ruby kembali normal iaitu menjadi lelaki sejati..
kebetulan pula ruby berkenalan dengan seorang gadis kg yg cantik dan baik..
mereka dua ni sangat rapat sampaila berputik buih2 cinta...

diorang ambil keputusan untuk berkahwin..
segala persiapan dh dilakukan tetapi pada hari pernikahan Ruby membawa diri ke KL..
dia tidak dapat meneruskan perkahwinan disebabkan tidak memiliki kelakiannya..

TAMAT..

ok ni pendapat aku mengenai cita ni...
bagi aku cita ni sangatlah slow dan memboringkan...
skrip & pengarahan dalam filem ni kurang memuaskan..
motif utama cita ni just nk bagi pengajaran...
so apa yg kepala otak aku pk sblm ni kira xtepat la..
sekali lg aku nk cakap ni hanya pendapat aku je...lain org lain pendapat...blogger-emoticon.blogspot.com


xoxo:-areniss

0 prince & princess:

Post a Comment