Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, March 26, 2013

Aku Terima Nikahnya 10 Februari 2013


Assalamualaikum..

Hai semua..wah sekian lama menyepi tetiba naik entry kawin..hehe
entahla tetiba hari ni semangat plak nak menaip..sebelum ni entah kenapa malas betul nak update blog..hari2 aku buka blog...jenguk blog org tu jenguk blog org ni...last update thn lepas dgn ucapan tahun baru.tu pun dah masuk bulan 6 kot...apa nak jadi...hehehe..malas nak cerita banyak ni ada sikit gambar majlis nikah dan persandingan aku..tetapi apa pun tercapai azam aku tahun 2012 untuk kawin tahun ni..dan sempat nikah umur 25 tahun walaupun lagi 3 hari nak masuk 26..hehehe


*ni masa outdoor





*bff aku


*bff jga..demam2 pn sanggup dtg dgn tempuh jln jem..


*ni masa nikah (aku relax je dok sengih dkt blakang)hehe



*bff dgn suami n bby..


gambar nikah ada satu je..huhu..bnyak gmbar dekat kakak aku tp dia xbg dkt aku pun..aku plak xmintak..elok la tu..hmm..
next entry nnt aku letak gmbar waktu bertandang..

terima kasih yang sudi dtg majlis aku wlpun aku xde jmput dkt blog tp dkt fb ada..hehe..sorry kalau xdapat nak layan..pengantin amat busy di hari kejadian..

babai

0 prince & princess:

Post a Comment