Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, September 7, 2011

Selamat Hari Raya & Salam Kemerdekaan

Assalamualaikum

hai semua... tak lambat lagi kan nak wish merdeka raya walaupun dah lepas..
nak update kat kampung entah kenapa aku malas sangat
tapi update status kat fb rajin plak...kekekeke

dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir & batin kalau ada menyinggung atau terkasar bahasa aku dengan rasa rendah diri memohon maaf dan salam kemerdekaan kepada
semua blogger2 dekat malaysia ni..

tak lengkap la kan kalau wish raya xdak menempek gambar aku berhari raya..hehe
tapi tak banyak pun gambar aku ambik
sebab xde orang nak tlg ambikkan...
so kebanyakan gambar ambik sendiri ja..hahaha
layankan jela kepoyoan gambar2 aku tu


*mak aku..kecik je kan

*2nd raya

*gadis & bunga..wakakaka


*3th raya

*mak & ayah

*masa nak g beraya..gedix snap pic dlm keta

0 prince & princess:

Post a Comment